یو پی اس برای ماینر یا دستگاه های استخراج بیت کوین | تسلا یو پی اس

یو پی اس مناسب برای دستگاه های استخراج بیت کوین

Back1
ب

پیش از ارائه مطالب در مورد نوع یو پی اس و استابلایزر مناسب برای دستگاه های ماینر یا همان دستگاه های استخراج ارز دیجیتال، ضروری است است تا شما عزیزان، آشنایی مختصری با اصطلاحات این حوزه داشته باشید :

یو پی اس آنلاین HP9335C Plus سوروتک ۱۰ تا ۳۰ کاوا (kVA)

خرید کنید

 ارز دیجیتال

ارز دیجیتال با نام دیگر رمز ارز کریپتوکارنسی‌ (Cryptocurrency)، نوع مخصوصی از پول دیجیتال است که رمزنگاری شده است.

ارز های دیجیتال با بهره‌ گرفتن از ویژگی‌های ارزشمند و مهمی همچون غیر متمرکز بودن، شفافیت و نیز تغییرناپذیر بودن، از تکنولوژی بلاک چین استفاده می‌ نمایند.

ذات غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال بدین معنی است که به هیچ وجه، امکان نفوذ و کنترل را دارا نمی باشند.

 

یو پی اس مناسب برای بیت کوین

 

یو پی اس آنلاین HP9335C Ⅱ Plus سوروتک ۱۰ تا ۱۲۰ کاوا (kVA)

خرید کنید

 بلاک چین

نوعی سیستمی است با هدف  ثبت و گزارش اطلاعات. در مقایسه با سیستم های دیگر ، فرق آن این استکه اطلاعات ذخیره ‌شده ، بین تمامی اعضای یک شبکه ، به اشتراک گذاشته می‌شود. کلمه بلاک چین (Blockchain) ترکیبی است از دو واژه Block (بلوک) و Chain (زنجیره) . در حقیقت این تکنولوژی زنجیره ای است از بلاک ها.

باتری یو پی اس لوتوس Lo12-65

خرید کنید

  رمز ارز یا بیت کوین (Bitcoin)

پول یا ارز غیر متمرکزی است که دارای شکل دیجیتال است؛ به گونه ای که کاربران قادرند به کمک آن ، اقدام به خرید نمایند . همچنین این ارز ها از راه آدرس های دیجیتال ، قابل انتقال می باشند. همچنین افراد می توانند آن را به عنوان یک نوع سرمایه ‌گذاری در نظر بگیرند.

یو پی اس ایتون مدل Eaton Powerware 9130

خرید کنید

  دستگاه ماینر چیست؟

 

ماینر ، اسم دستگاهی است که توانایی تولید و استخراج رمز ارز ها را همچون بیت کوین دارا است.

 

یو پی اس ایتون مدل Eaton Powerware 9135

خرید کنید

 مزرعه دیجیتال

مرکز هایی هستند که دستگاه های ماینر ذکر شده، نصب می شوند ؛ آن هم با تراکم زیاد با تراکم زیاد . در این مزارع استخراج بیت کوین و یا نیز دیگر رمز ارزها صورت می گیرد.

نکته قابل توجه این است که در استخراج بیت کوین در حد مزرعه ضروری است موارد زیر را در نظر گرفت و رعایت نمود ؛ چراکه این نوع استخراج ، کار آسانی نمی باشد :

۱)  الزام داشتن فضای بزرگ

۲) لزوم مقابله با آلودگی صوتی

۳) داشتن تهویه مناسب

۴) حفظ نمودن مناسب رطوبت

۵)  نیازمند به دمای پایین

۶) ضروری بودن جلوگیری از نفوذ گرد و خاک

۷) لزوم داشتن اینترنتی سریع و پایدار

 

یو پی اس مناسب برای بیت کوین

 

نکته مهم راجع به این مزارع بیت کوین این است که این مزارع  صرف نظر از های کوچک و یا بزرگ و نیز با در نظر گرفتن تمامی موارد فوق، آن موقعی به شکل عالی عمل می نمایند که این امکان برای آن ها مهیا شود که از برقی سالم، یکنواخت، بدون نوسان، ایمن ودر حالت کل، بی نقص تغذیه بشوند؛ چراکه در غیر این صورت، همه سرمایه گذاری های هنگفتی که با هدف خرید و راه اندازی این دستگاه های ارزشمند مصرف شده، با تحت تاثیر قرار گرفتن توسط اشکالات برق،  آن طور که باید و شاید، حاصل خیز نخواهند بود.

استابلایزرهای ماینر نیز از دستگاه هایی است الکترونیکی که امر مهم تصحیح ولتاژ منبع تغذیه را بر عهده دارند؛  تا موجب ارائه  منبع تغذیه ای پایدار و در عین حال ایمن به تجهیزات شوند . همین ولتاژ پایدار مهیا شده ، سبب می شود تا تجهیزات از اکثر مشکلات شبکه ها ایمن باشند.
به همین دلیل و بر حسب توضیحات ارائه شده ، برای دستگاه های ماینر که در مواقع  کار، عملیات پیچیده ای را انجام می دهند و در عین حال با ولتاژ بالا کار می نمایند؛ خرید استابلایز ماینر توصیه می شود ؛ چراکه این دستگاه ماینر، در مواقع استخراج ارز دیجیتال، متحمل دمای زیادی می شود و همین مورد موجب می شود تا آسیب پذیری دستگاه در برابر نوسان ولتاژ، افزون تر باشد.

یو پی اس ایتون مدل Eaton 9PX

خرید کنید

روش کارکرد استابلایزر ماینر

همواره، ولتاژ شبکه برق ثابت و یکنواخت نمی باشد و در برخی زمان ها ، نوسانات قابل توجهی را در مقدار اسمی نشان می دهد؛ و این امکان وجود دارد تا همین نوسانات، باعث خرابی دستگاه شوند.

اصلی ترین عملکرد استابلایزر ماینر ها ، بوجود آوردن ولتاژ خروجی می باشد تا دستگاه های زیر بار را تا جایی که امکان دارد؛ از منبع برقی ایده آل برخوردار کند . در حقیقت این دستگاه ها موجب اطمینان از این می شوند که در برق ، نوسانات جبران شده است

از نگاهی دیگر، خروجی استابلایزر های ماینر ، مقدار پایداری از ولتاژ را حفظ می نمایند و بدین ترتیب سبب جلوگیری از آسیب دیدن آنها توسط تجهیزات و در نهایت موجب جلوگیری ازصدمه دیدن آنها می شوند. امروزه تقریبا بیشتر استابلایزرهای ماینر ، فیلترهای الکترونیکی ای را دارا می باشند که هدف آنها ، از بین بردن نویز و نیز ولتاژ بالا است.

یو پی اس های ایرانی

از زبان تسلا

چنان قصد خرید تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی را برای مراکز درمانی و بیمارستانی، تجهیزات پزشکی، منازل مسکونی، ادارجات و سازمان ها، آسانسورها و بالابرها، خودپردازها، کرکره برقی، کولرهای آبی و گازی، سیستم های کامپیوتری، سیستم های مخابراتی، دیتا سنترها، تجهیزات دندانپزشکی، تجهیزات ایمنی، آزمایشگاه ها، تجهیزات روشنایی و … دارید، می توانید با ما در تماس باشید. همکاران و کارشناسان تحصیل کرده ما با کمال میل آماده هر گونه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما خریداران عزیز می باشند.

 

 

 

جهت ارتباط با کارشناسان فروش شرکت و مشاوره رایگان با ما در تماس باشید ۰ ۲ ۱ - ۸ ۸ ۸ ۶ ۱ ۲ ۵ ۳ ۰ ۲ ۱ - ۸ ۸ ۳ ۱ ۲ ۴ ۵ ۶ ۰ ۹ ۱ ۹ ۴ ۵ ۵ ۱ ۸ ۹ ۶ ۰ ۹ ۱ ۰ ۴ ۶ ۰ ۹ ۳ ۹ ۳

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *