تعمیرات-یو-پی-اس-سنتیل
ب

دلیل تأمین UPS در یک سیستم برق، اجتناب از قطع برق مصرف کننده هاي حساس و همچنین جلوگیری از اعمال اثرات ناشی از مشکلات برق مانند نویز، کاهش یا افزایش برق، پیکهاي ولتاژ خطرناك و پایین آوردن اثرات راکتیو بارهای غیرخطی روي شبکه می باشد. زمانی که بارهاي متصل به UPS از حساسیت بالایی برخوردارند بگونه ایکه خرابی UPS نگران کننده شود از سیستم ردوندانت استفاده می شود که در آن به جاي استفاده از یک UPS از دو یا چند UPS براي ضریب اطمینان بالاتر استفاده می شود، بسته به حساسیت سایت می توان از حالتهاي مختلف استفاده کرد و با توجه به آن دوندانسی مربوطه انتخاب می شود. امروز با ما در تسلا همراه باشید

درباره شرکت پرسو الکترونیک

یو پی اس PROTECT 8 33 S14 ای‌ایی‌جی (AEG) 10 تا ۱۲۰ کاوا (kVA)

خرید کنید

درباره شرکت پرسو الکترونیک

شرکت صنایع پرسو ‌الکترونیک به عنوان یکی از پیشگامان عرصه خدمات یو.پی.اس اولین بار در سال ۱۳۶۹ با پشتوانه هایی از علم و با هدف توسعه و خودکفایی پا به عرصه وجود گذاشت، تا با تکیه بر دانش و شناخت کافی نسبت به بازار محصولات برقی و الکترونیکی، تولیدات مرغوبی را در این زمینه به مصرف‌کنندگان ارائه دهد. سرمایه ثبتی این شرکت معادل است با ۴۰٫۳۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال و اکنون پس از گذشت سه دهه از حضور فعالانه در بازار، با تکیه بر کادر فنی و مهندسی و نیروی انسانی بالغ بر ۳۸۰ نفر و با بهره گیری از نمایندگان مستقر در مراکز استانی در زمینه فروش و خدمات پس از فروش تا حدود بسیار زیادی به چشم انداز متصور خویش، که همانا مهمترین آن ارتقاء کیفیت و رضایت مندی مضاعف مشتریان می باشد دست یافته است. همچنین با سه واحد مجزای تولید و تحقیق توسعه و تجاری بازرگانی ، آماده خدمت‌رسانی به مشتریان خوش‌ذوقی است که صنایع پرسو الکترونیک را برای خریدی مطمئن انتخاب می‌کنند. واحد تولید یا همان کارخانه صنایع پرسو الکترونیک در کیلومتر ۵۰ اتوبان تهران-قزوين قرار داشته و در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع ماموریت دارد تا ایده‌های بدیع و طرح‌های خلاقانه کارشناسان خبره این شرکت را به واقعیت تبدیل کرده و محصولی ممتاز را تولید کند. همچنین واحد تحقیق توسعه در حال طراحی و توسعه محصولات جدید و به روز می باشد که به تدریج به بازار مصرف ارائه می گردد. بخش تجاری و بازرگانی صنایع پرسو الکترونیک نیز به آدرس خيابان قائم مقام فراهانی-ضلع جنوبی بیمارستان تهران کلینیک-کوچه آزادگان-پلاک ۲ – ساختمان پُرسو آماده پذیرایی از مشتریانی است که به دنبال کسب اطلاعات فنی و مشاوره خرید، تماس و ارتباط نزدیک با محصولات این شرکت هستند.

یو پی اس PROTECT FLEX ای‌ایی‌جی (AEG) 10 تا ۴۰ کاوا (kVA)

خرید کنید

تولیدات و خدمات شرکت صنایع پرسو الکترونیک شامل انواع خدمات یو.پی.اس

  • طراحی و ساخت یو.پی.اس‌های Line Interactive با توان‌هایی از ۵۰۰VA تا ۳KVA
  • طراحی و ساخت یو.پی.اس‌های Online از ۱کاوا تا ۱۰۰ کاوا
  • طراحی و ساخت یو.پی.اس‌های ماژولار تا توان ۶۰کاوا
  • ساخت رک‌ها و شارژرهای مخابراتی کم‌ظرفیت و پر ظرفیت با تکنولوژی Switched Mode تا ۶ هزار آمپر با فریم‌های داخلی و خارجی (Indoor و Outdoor)، با پروتکل‌های محافظتی متغیر تا سقف IP55
  • پشتیبانی از شارژر صنعتی با مصارف اصلی در صنایع پتروشیمی، نفت و نیروگاه‌ها
  • اینورتر‌های ماژولار مخابراتی با سطح پیشرفته طراحی و تولید تا توان ۱۸ کاوا

 

صنایع پرسو الکترونیک با بهره‌مندی از یک تیم مجرب و با دانش کافی، از خط تولید تا نقطه پایانی مصرف همراه با مشتریان است؛ تولید، فروش و خدمات پس از فروش، تیمی باتجربه از کارشناسان مرتبط، آماده رفع تمام موانع و چالش‌های احتمالی هستند تا مشتری و مصرف‌کننده هیچ نگرانی از بابت تأمین کالای مد نظر خود نداشته باشد.

در ادامه طیف وسیعی از تولیدات شرکت صنایع پرسو الکترونیک را مطالعه خواهید نمود. صنایع پرسو الکترونیک به عنوان یک تولید‌کننده یو.پی.اس و تولید‌کننده رک شارژر در کنار تولید، ارائه دهنده خدمات یو.پی.اس و سرویس و نگهداری منابع تغذیه نیز می‌باشد.

یو پی اس PROTECT 8 PLUS ای‌ایی‌جی (AEG) 10 تا ۴۰ کاوا (kVA)

خرید کنید

دلایل اصلی صدمه دیدن باتری یو پی اس

یو پی اس PROTECT 1 LCD ای‌ایی‌جی (AEG) 10 تا ۲۰ کاوا (kVA)

خرید کنید

دلایل اصلی صدمه دیدن باتری یو پی اس

از دلایل اصلی صدمه دیدن باتری یو پی اس باتری یو پی اس می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. شکسته شدن جعبه نگهدارنده و محافظ باتری
  2. خوردگی کابل های سر باتری یو پی
  3. شل شدن تسمه دینام
  4. شل شدن بست های نگهدارنده باتری
  5. باطری کم شدن سطح الکترولیت

یو پی اس PROTECT D LI-ION ای‌ایی‌جی (AEG) 1 تا ۳ کاوا (kVA)

خرید کنید

تعمیرات یو پی اس 

یو پی اس ایتون مدل UPS Eaton Powerware 9330

خرید کنید

تعمیرات یو پی اس 

تسلا با داشتن متخصصین با تجربه در زمینه تعمیر انواع یو پی اس، تعمیر کلیه یو پی اس های معمول و تخصصی  را انجام می دهد. برندهای یو پی اس ای که در تسلا تعمیر می شوند عبارتند از  تعمیرات:تعمیرات یو پی اس دلتا، تعمیرات یو پی اس جی تک، تعمیرات یو پی اس جنرال الکتریک  تعمیرات یو پی اس فاراتل  و تعمیرات یو پی اس سنتیل و….

تسلا  به عنوان یکی از تخصصی ترین مراکز تعمیرات یو پی اس در ایران، کلیه مارک های یو پی اس را سرویس و تعمیر می کند. تسلا برای تعمیرات یو پی اس زینر که به عنوان یکی از مارک های معتبر در ایران که در زمینه تولید یو پی اس فعالیت می کند بسیار اهمیت قائل می شود تا برای مشتریان عزیز، یو پی اس زینر را به طور موثر تعمیر کند.

 

قطعات داخلی تشکیل دهنده یو پی اس

حرف آخر

امیدوارم توانسته باشید با این مطلب به سوالات شما پاسخ دهیم. همکاران ما در تسلا آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

جهت ارتباط با کارشناسان فروش شرکت و مشاوره رایگان با ما در تماس باشید ۰ ۲ ۱ - ۸ ۸ ۸ ۶ ۱ ۲ ۵ ۳ ۰ ۲ ۱ - ۸ ۸ ۳ ۱ ۲ ۴ ۵ ۶ ۰ ۹ ۱ ۹ ۴ ۵ ۵ ۱ ۸ ۹ ۶ ۰ ۹ ۱ ۰ ۴ ۶ ۰ ۹ ۳ ۹ ۳

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *